Lindy: Otomatikleştirilmiş AI Asistanı
Lindy, kişisel ve profesyonel görevleri basitleştiren bir AI asistanıdır. Takvim yönetimi, e-posta taslağı hazırlama, sözleşme yönetimi ve görev organizasyonu gibi bir dizi özellik sunar. Kullanıcılar, Lindy sayesinde her yerden erişim sağlayarak, ortak müsaitlikleri bulmak için gerekli olan gidip gelmeleri ortadan kaldırarak mükemmel bir planlama yapabilirler.
Lindy, kullanıcının gelen kutusundan öğrenerek en yüksek öncelikli e-postaları öne çıkarır ve otomatik çelişki çözümü sağlar. Toplantılara katılabilir, not alabilir, podcast'leri, YouTube videolarını, e-postaları veya web makalelerini özetleyebilir. Aynı zamanda Linear, Gmail, Google Takvim, Twitter, Google Sheets, Salesforce gibi popüler araçlarla entegre olarak sonsuz kişiselleştirme imkanı sunar. Lindy, satış, işe alım, pazarlama gibi çeşitli senaryolar için uygun bir çözümdür.